پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226232
برانکو:خوشحالم جزو خانواده پرسپوليس هستم/درباره آمدن رفيعي حرفي ندارم
تاریخ انتشار : 1395/06/16 18:20:29
نمایش : 976
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باشگاه بدون هوادار نامش باشگاه نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ با اشاره به نقش هواداران پرسپوليس در اين تيم اظهار داشت: کمتر باشگاهي را در دنيا سراغ داريم که چنين هواداراني داشته باشد. آنها در طول فصل گذشته يار دوازدهم ما بودند. سال گذشته چه زماني که نتيجه مي‌گرفتيم و چه نتيجه نمي‌گرفتيم، هواداران يار و ياور ما بودند و بايد از آنها تشکر کنم. اگر بازي خوبي انجام ندهيم، قطعاً در قبال هواداران غمگين مي‌شوم. به‌نظرم باشگاه بدون هوادار، باشگاه نيست.

خوشحالم جزو خانواده پرسپوليس هستم

وي ادامه داد: خوشحالم در جايي حضور دارم که بزرگاني چون علي پروين، حسين کلاني، جعفر کاشاني و ديگر بزرگان پرسپوليس در آن حضور دارند. حضور آنها در اين مراسم نشان داد که چقدر به پرسپوليس علاقه‌مند هستند و هميشه خود را هوادار اين تيم مي‌دانند، اين عزيزان بزرگان پرسپوليس هستند و من خوشحالم که جزو اين خانواده بوده و در پرسپوليس فعاليت مي‌کنم. قديمي‌هاي باشگاه تاريخ خودشان را دارند و من هم اينجا هستم تا بخشي از موفقيت‌هاي باشگاه را رقم بزنم.

مي‌خواهيم قهرمان ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا شويم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد سالگرد پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس در دربي تهران يادآور شد: طبيعي است چنين نتايج خوبي در تاريخ باشگاه ماندگار شوند. من هم اينجا هستم تا دانش و تجربه خود را در خدمت باشگاه قرار داده و با کمک هم نتايج خوبي را رقم بزنيم. هدف‌مان اين است که تمام خواسته‌هاي هواداران را برآورده سازيم. ما امسال در سه جبهه خواهيم جنگيد و مي‌خواهيم قهرمان ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا شويم. مي خواهيم نتايجي بگيريم که ماندگار شوند، مثل همين نتيجه 6 بر صفر که 40 سال پيش رقم خورد، اما در تاريخ باشگاه ماندگار شد.

قبل از دربي يک دربي ديگر در تبريز پيش رو داريم

برانکو در پاسخ به اين پرسش که آيا پرسپوليس اين فصل مي‌تواند تمام خواسته‌هاي هواداران را برآورده کند، از اين جهت که آنها به چيزي جز قهرماني راضي نيستند، عنوان کرد: هواداران هميشه از ما انتظارهاي بزرگي دارند. من دربي را مثال مي‌زنم. در دربي معمولاً نتايج غيرمنتظره رقم مي‌خورد. خاطرتان باشد دو سال پيش پرسپوليس براي بقا مي‌جنگيد و استقلال مدعي قهرماني بود، اما در دربي رفت و برگشت پرسپوليس برنده شد. اين نشان مي‌دهد که شرايط دربي با اوضاع تيم‌ها متفاوت است و هر تيمي که در زمين بهتر و کم اشتباه‌تر بازي کند، برنده خواهد شد. نمي‌خواهم بگويم برنده دربي چه تيمي است، اما مسلماً دربي احساس خاصي براي ما و هواداران دارد و افتخار بزرگي نيز براي هر کسي است که جزئي از اين دو باشگاه است. اما فراموش نکنيد ما قبل از دربي يک دربي ديگر در تبريز پيش رو داريم.

شرايط ورزشگاه تراکتورسازي براي ما و اين تيم يکسان است

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنين درباره برگزاري ديدار تراکتورسازي - پرسپوليس در ورزشگاه پنج هزار نفري گفت: من نگران اين نيستم که در اين بازي شاهد اتفاق خاصي باشيم، چرا که مطمئنم مسئولان اين بازي را در امنيت کامل برگزار خواهند کرد. هر شرايطي که در آن ورزشگاه وجود دارد براي هر دو تيم يکسان است. تراکتورسازي هم قطعاً مشکلاتي براي اين بازي دارد، چرا که آنها نمي‌توانند بازي تيم‌شان را در حضور 50 هزار تماشاگر برگزار کنند و فقط پنج هزار هوادار مي‌توانند اين ديدار را تماشا کنند. من آرزو مي‌کنم بازي زيبايي را در تبريز شاهد باشيم.

برانکو در واکنش به سؤال خبرنگاري مبني براينکه نظر او درباره بازگشت رامين رضاييان چيست، تأکيد کرد: رضاييان بازيکن باشگاه است.

با بررسي وضعيت ملي‌پوشان در مورد آنها تصميم مي‌گيريم

وي در ادامه راجع به بازگشت ملي‌پوشان تيمش که به‌نظر مي‌رسد خسته باشند، افزود: مطمئناً بازي ملي‌پوش فردا در شرايطي به ايران بازمي‌گردند که از نظر آب و هوايي در جايي متفاوت بودند و شايد زمان ببرد، آنها به شرايط مطلوب برگردند. ملي‌پوشان فرصت خيلي کمي براي استراحت خواهند داشت و ما سعي مي‌کنيم با بررسي وضعيت آنها در استفاده از بازيکن ملي‌پوش تصميم بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پايان در مورد شايعه پيوستن سروش رفيعي به پرسپوليس نيز گفت: جالب نيست که من بخواهم درمورد بازيکن تيم ديگر صحبت کنم. رفيعي بازيکن تراکتورسازي است و من نه راجع او و نه بازيکنان ديگر تيم‌ها تحت قرارداد باشگاهشان هستند حرفي ندارم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html